Pure pure white

Helt vit känns ju denna vår. Allt ska va vitt från topp till tå och jag måste hålla med om att det ser så vackert och stilrent  ut. Det känns lyxigt på nått sätt men samtidigt blir iaf jag rädd för att råka sätta mig på nått eller råka spilla något på mig när allt bara är vitt...har en tendens att göra sånt ibland, men ändå. Jag är helt såld på denna trend och tänkte därför tipsa on några snygga vita plagg som jag tycker är ett måste just nu.
Båda dessa kommer från Only. Själv har jag de till höger med guld zips. Mina är köpta på klädhuset och är verkligen supernöjd med dem. De andra paret kan ni beställa på Nelly.com och de kom nyss in hos oss på klädhuset de med och är man ute efter ett par riktigt tighta vita jeans är dessa helt perfekta.

Peplum top från HM går hem alla dar i veckan och till sist en vit kavaj.Det är något jag saknar i min garderob just nu, en alldeles vit kavaj och denna från Asos är ju bara helt perfekt.   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS