Bästa sommarprogrammet

 
Kalla mig lite gammal men jag är älskar verkligen Sommar med Ernst hahaDet är så mysigt och när det drar i gång är det sommar på riktigt. Ikväll var första avsnitt och jag satt såklart bänkad med en skål jordgubbar och kollade på Ernst medans han pysslade, fixade och lagade mat. Så mys och så mycket sommarkänslor!
 
Dagens arbetstimmar rullade på riktigt bra och nu är det bara en lång dag kvar i morgon med av denna veckan. Jag har lite hosta men förövrigt mår jag bra vilket känns riktigt skönt. Det blir inte så mycket gjort när man kommer hem halv sju från jobbet så har kanske inte så mycket intressant att skriva om varje dag så ni får nöja er med andra inlägg när mitt liv inte är så intressant ;) Sov gott nu. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS