En lista om sommaren

 
 
Det är juni mina vänner och början på sommaren på riktigt. Det är nu vi har hela vårt sommarlov framför oss och det är nästan så man kan ta på förväntningen som ligger i luften bland oss nu eller hur? I hela mig bubblar det i alla fall och tiden innan sommarlovet är en väntan som både är jobbig och helt fantstisk. Just nu planerar jag kommande nöjen som tar sin början redan denna vecka och alltså åh livet på en pinne kan man säga. Haha nästan så jag vill skrika av lycka just nu faktiskt. Sommaren du är så sjukt jävla välkommen ska du veta! Här nedan kommer lite planer och önskningar för min sommar som jag har bestämmt ska bli bäst.
 
Min sommarlista, detta vill eller ska jag göra:
 
Gå på konserter och sjunga tills halsen spricker
Springa runt i ösregn tills jag är genomblöt
Äta pizza vid stranden
Bada så länge att fingrarna blir russin
Åka till Paris!
Ha picknick
Springa till sjön med min syster och ta kvälldopp
Äta så mycket jordgubbar jag bara kan få i mig
Känna doften av solkräm på huden
Gå runt med bikini hela dagarna, alltid redo för sol och bad
Kolla på fotboll
Sola och bli brun som en pepparkaka
Känna doften av havet
Bo på flertal hotell och äta lyxfrukost
Spenderar varma sommardagar med min pojkvän
Åka till mitt älskade Fårö
Träffa alla fantastiska vänner och ha mysiga grillkvällar
Jobba en massa så jag blir rik till hösten ;)
Se vackra solnedgångar
Spendera några kvällar vid raukarna
Shoppa
Gömma mig bakom mina solglasögon
Använda härliga sommarkläder
Gå på Liseberg/Grönalund, åka karuseller och äta stora sockervadd!
Gå på djurpark
Träffa min bästa vän och prata om livet tills vi somnar under stjärnorna
Läsa mängder med böcker
Ja denna lista kan hålla på i evigheter men det viktigaste av allt som får avsluta denna lista är att jag ska dela sommaren med fantastiska männsikor och framför allt bara njuta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS