Jobbar för fullt med en förkylning i kroppen

Hej på er, hur är det? Det känns som det var ett tag sen nu eller hur. Jag landade på Landvetter i söndags kl 21:30 och var inte hemma för än runt tolvtiden. Jag hade verkligen fantastiska dagar i Paris och det har tagaits så många bilder jag lovar att dela med mig av framöver. Lovar även lite tips om shoppingställen för det var något jag själv tyckte var jättesvårt. Det var liksom svårt att hitta var man skulle åka för att hitta köpcentrum, affärer, osv men mer om det i ett senare inlägg. Bloggandet har uteblivit på grund av att jag drog på mig en förkylning sista dagen i Paris och har verkligen inte känt mig hundra procent. Med lite för lite sömn och två dagars jobb mellan 10 och 18 nu måndag och tisdag så har jag inte riktigt varit i form för att sätta mig vid datorn efteråt utan det har blivt att äta och sen i säng hyfsat tidigt. Tackar gudarna för alvedon och idag har jag haft en ledig dag och känner att jag börjar bli bra igen. 
 
Så idag har mormor varit här och vi har gjort jordgubbstårta till Elin för hon fick ju ingen på sin födelsedag som hon alltid brukar. Mamma köpte ett helt flak med jordgubbar och jag kan meddela att jag käkat flera liter haha när det kommer till jordgubbar så har jag verkligen inget stop överhuvudtaget, så satans gott!!
 
Nu blir det nog att gå och sova alldeles strax för i morgon väntar mera jobb har tre veckor nu jag jobbar för fullt innan det blir lite ledigt. Lite jobbigt är det måste jag erkänna man blir ju så himla trött och orkar nästan inte göra nått annat på kvällarna än att ligga i soffan och sen sova när man inte är van vid att jobba 8h i vanliga fall. Men jag måste säga att jag verkligen är så sjukt tacksam för mitt jobb och att jag ens har ett och det är så kul för det mesta. Nu väntar kudden på mig. Puss.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS