Morning

 
Godmorgon darlings. Sitter och äter frukost, kollar på tv och bloggar effektiv morgon måste jag säga. Snart ska jag ner till jobbet och träffa alla de jag ska jobba med i sommar. Det är tre personer jag aldrig jobbat med tidigare så det ska bli kul. 
 
Det övriga som är planerat i dag är förhoppningsvis en kort dag i skolan. Vi ska planera lite med tvåorna vad vi ska göra med nästa års ettor när de kommer. Sen något slag "betygsnack" och efter det åker vi hem till Elin. Det är lite synd att vi haft saker nu de sista dagarna för sommarlovs känslorna finns inte riktigt där och jag kan inte riktigt fatta att skolan är slut. Å ännu mindre kan jag fatta att i morgon kväll ska jag gå på ONE DIRECTION!! Det är ju sjukt att man efter ca 250 dagars nedräkning så är det här. Otroligt. Nu måste jag gör mig klar innan jag ska åka. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS