Normal is boring


 
Mina babes, vad hade detta år varit utan er <3
 
Hej på er! Just nu sitter jag och läser mejl, kollar nätet och försöker skriva ner alla de frågor jag vill ha svar på. Allt detta för att förbereda mig innför morgondagen för att i mon ska jag åka till Ulricehamn och provrida potentiella hästar innför hösten. Helt otroligt nog gick mina föräldrar i höstas med på att jag och min syster ska få hyra en häst under ett år. Kan ni förstå den glädjen när man ända sen man började rida drömt om att få ha en egen häst(ett tag i alla fall) som man själv får ta hand om, sköta och bestämma över. Där ingen annan kan komma och lägga sig i.
Är så sjukt taggad ska ni veta och kameran får följa med imon och förhoppningsvis får jag några bra bilder att dela med mig av.
 
Men först i morgon väntar en hel dag fotboll och om det taggar mig lika mycket som provridningen i mon? Hahah inte direkt nej men jaja en dag om året kan man väl lägga en dag på att spela fotboll. Dock säger de att vädret ska bli super kasst med 13 grader och regn. Weey...
 
Dagarna i skolan just nu är väl inte så mycket att hänga i granen om man säger så. Alla kurser är mer eller mindre slut så idag var det film hälften av lektionerna och jag ovan ser ni vad som hände på samhällen...heeh. Det enda lektionerna som man verkligen känner att man måste gå på är fysiken och matten som båda fortsätter nästa år. Men skoldagen avslutades väldigt bra. Efter idrotten tog jag och Elin vårt första dopp för i år! Jag vet det är redan juni och typ var och varannan människa har redan badat men ja jag är lite efter. Det var hur som helt hur skönt som helst och faktiskt förvånasvärt varmt i vattnet. Blir mycket mer badande för min del framöver! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS