Onsdag

 
Hej darlings. Ni får ursäkta min dåliga uppdatering som är ett blandat kaous just nu men jag har inte riktigt orkat styra upp det ordentligt. Har varit så trött den senaste tiden och huvudvärken kommer och går. Det suger men det ska bli bätter med mig själv och här snart.
 
Ska snart cykla ut till stallet och rida men just nu ligger jag framför datorn och kolla på de avsnitt jag missat av Game och Thrones. Borde egentligen plugga fysik innför provet i mon men alltså i helvete med det känner jag bara haha. Jag har tagit sommarlov mentalt för länge sen och så fruktansvärt skoltrött jag har blivit. Allt som har med ämnen oc betyg vill jag helst bara spy på. Usch! Men i mon är sista dagen denna vecka och efter skolan ska jag träffa Linnea och vi ska precis som förra året fira lite att vi ska på One Direction snart. Sedan ska vi dra oss ner till balen med Elin och kolla på alla fina treor. Alltså åhh vad jag är avundsjuk på dem, vill också ha vacker klänning och fixa mig fin... bara två år kvar. Balen är så himla fin och jag har sett den mer eller mindre varje år sen jag var liten. Älskar att titta på alla fina par som går. 
 
Vi hörs i mon. Puss

Kommentarer
Postat av: marina

Låter inte roligt m ed huvudvärk, hoppas det släpper när du får det ledigt!

2014-06-04 @ 19:15:47
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS