Söndag



Såhär har min morgon spenderats med bok och katt i sängen och härifrån har jag inte rört mig än. Borde väl gå upp och få lite saker gjorda men en ledig grå söndag som denna får man väl ändå ligga i sängen hela dagen? 

Min första av tre veckor på jobbet är nu över och det har gått både snabbt och långsamt om det nu kan göra det. Gårdagens kväll spenderades med Linnea och vm Brasilien-Chile, vilken avslutning säger jag bara matchen i säg var inte så bra tyckte jag men förlängningen och straffarna fick till och med mig att gå in för det. Haha jag har verkligen sån hat/kärlek till fotboll! Idag har jag planerat in att städa garderoben och troligen springa lite ikväll, jag är verkligen inte sugen men det är på tiden att jag tar tag i det nu när jag har blivit frisk igen. Puss

Kommentarer
Postat av: marina

Vad mysigt. ^^

2014-06-29 @ 12:30:26
URL: http://marinapalme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS