Time to sleep

 
Dags att sova var det väl egentligen för länge sen men med sovmorgon i mon och sommarlov om snart en dag så spelar det ju faktiskt inte så stor roll. Jag kom hem sent efter två riktigt svettiga timmar på hästryggen. Hoppning stog på schemat och ja första timmen gick så bra men andra flög jag över hindren med en alldeles för trött häst utan tyglar och gud vet vad. Haha ja det blir inte riktig alltid som man tänkt sig när man har med hästar att göra de har ju faktiskt också dåliga dagar men fick väl till nått hyffsat tillslut iaf. 
Det har även hunnits med en sväng ner till Konsum med Elin för att köpa fika inför morgondagen då vi tjejer i klassen ska hem till Elin och fira sommaren,
 
Idag var sista riktiga skoldagen och jag gjorde det sista provet och redovisningen vilket innebär inga mer prov på typ 10 veckor! Det känns bara så skönt att det äntligen är dags för sommarlov och som jag längtat. Ettan har för mig varit väldigt jobbig då en del ämnen gått sämre än jag väntat mig och jag hade(eller har) väldigt svårt med pluggandet så det har varit kämpigt. Första halvåret flöt på och sen blev jag skoltrött så in i och motivationen sjönk till minus 0. Nu hoppas jag att all skoltrötthet går över under sommaren och att jag blir lite mer motiverad till hösten att kämpa upp till de betyg jag vet jag kan nå. 
 
Men i sommar blir det bara ledigt och jobb som gäller och skolan ska slängas långt ner i en låda med kjedjat lock och inte tas fram förrens hösten närmar sig. Nu ska jag sova och jag har en känsla av att jag kommer somna så fort jag lägger huvudet mot kudden. Vi hörs i mon. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS