Trying

 
Och hur härlig är inte denna lediga dag tycker ni? Så skönt med sovmorgon och idag är en riktig fixar dag för min del så nyss provade jag ut kläder till skolavslutningen nästa vecka. I år blir det jeans och en singoallablus men ni måste hålla med om att den är väldigt fin men dock har armarna en tendens att vlja åka upp vilket är lite störande. Men jag var helt såld på den när jag såg den första gången och nu ska den äntligen få invigas. Bara min skor som saknas och jag hoppas verkligen jag hittar mig ett sådant par jag är ute efter innan torsdag.
 
Nu ska jag packa lite snabbt det jag ska ha med mig i morgon när jag åker till Göteborg. Alltså förstår ni hur taggad jag är? Det kommer bli en så bra helg, konsert, middag och hotell tillsammans min Heino det kan inte bli annat än bra liksom. Så nu spelas Håkan hela dagen och jag njuter av livet.
 
Senare kommer en bildbomb med bilder från balen.
 
Önskar er en fortsatt fin nationaldag. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS