Jag erkänner

Fem saker om mig:
 
  • Jag har en obsession av läppbalsam av olika slag och måste ha med mig ett nästan överallt.
  • Att stöka ner och slänga kläder överallt är jag väldigt duktig på trotts att jag jobbar med att just vika kläder snyggt och prydligt. Tyvärr har detta inte lyckats följa med hem.
  • Väldigt ofta får min familj en privatkosert när vi åker bil då jag älskar att sjunga med i alla sånger som kommer på radion. Om de uppskattar det? Hmm nja inte direkt kanske haha.
  • Jag har en lätt forbi för fötter
  • Jag blir ibland väldigt fokusera på endast en sak utan att kunna släppa det och det blir det enda jag kan tänka på. Jag måste göra/fixa det innan jag kan lägga det åt sidan och fullt koncentrera mig på andra saker.
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Gillade verkligen toppen! Riktigt snyggt med rygge

2014-05-22 @ 16:04:22
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS