A little bit of a sad girl

 
Ja just nu går saker inte riktigt min väg. Vet att jag bloggade lite om det när det hände men jag blev ju trampad av en häst på tårna förra sommaren ganska illa så hela stortåsnaglen for ju av och gjorde nått satans ont. Men nu har den nästan växt tillbaka och jag har inte haft några problem med den alls förrens nu. Nu har den börjat växa inåt ist och det gör riktigt riktigt ont! Har bara ett par skor jag kan använda som inte går emot eller klämmer hela tiden. Men imorgon har jag fått tid hos en tjej på Lotus så då ska jag få hjälp att böja ut den igen hoppas jag verkligen. Vill inte behöva gå till sjukhuset med den så jag hoppas för mitt liv att hon kan göra något åt det. Har ju sån jäkla nålskräck så inget sjukhus tack! Så just nu äter jag alvedon och ska börja smörja in med nån slags bedövningssalva inför i morgon. Ibland är det väldigt bra med en mamma som är sjuksköterska och vet vad man ska ta. Sedan har jag också fått problem med mina öron igen har ju haft det till och från sen jag var lite men just nu väljer det såklart att komma tillbaka. Idag har jag även lyckats välta ner en vas och ett vattenglas rätt ner på mitt parkettgolv som inte tål vatten så det var glasplitter  och vatten överallt. Kul! Ja men hallå Emma det går verkligen bra för dig och så just nu... Så småsaker som lyckas bli så stora, neej nu ska jag bara fortsätta denna fantastiks kväll med att tvinga mig att plugga lite matte och samhällskunskap. Yippi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS