Beautiful day

 
Godmorgon på er! Solen skiner som aldrig förr och jag tror mer än halva skolan går i shorts och kjol idag. Så himla härligt! Cykelturen till skolan var enbart underbar och jag njöt varje sekund av vädret och solen. Bästa känslan när man kan ta på sig solgalsögonen på morgonen. Blev så sugen på att åka och bada och äta glass dock. Kanske jag kan få med någon att åka till Campingen med mig efter skolan imorgon men ja vi får se ;) Jag har inte badat en enda gång i år så tycket det är på tiden nu!
 
Har en så dålig kläd dag och just nu ligger mer eller mindre hela min garderob i sängen. Ni vet en sån dag då allt bara är fult och inget passar tillsammans. Jag borde börja planera mina kläder dagen innan så jag vet vad jag ska ta på mig, men samtidigt brukar det bara sluta med att jag inte alls känner för det jag tog fram dagen innan och står ända framför garderoben och slänger kläder omkring mig. Haha ja vilka ilandsproblem man kan ha.
 
Idag blir det nog att pressa några timmar i solen och ikväll väntar ridning. Men först ska jag klara mig igenom denna skoldag. Vi hörs senare. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS