Craving for sugar

 
Denna veckan ligger verkligen sockerberoendet på max: choklad, glass, godis, kakor you name it! Bara ge mig haha men jag försöker intala mig själv att det är okej, ibland behöver man ju liksom sånna veckor ;) Så idag efter skolan smet jag in på konsum och köpte favorit chokladen, mums!
 
Det är onsdag vilket betyder sista dagen i skolan och nu väntar långhelg. Jag ska ta mig sovmorgon varje dag för det känns som det var ett tag sen jag hade det och för mig drar också de tre bästa veckorna igång nu. Tisdag åker jag till Ulricehamn och provrider häst innför hösten, nästa helg åker jag och Heino till Göteborg och går på Håkan, sedan väntar skolavslutning, weekend i Stockholm med Linnea då det blir One Direction och Grönalund och till sist Paris! Ja livet leker mina vänner närmsta tiden kommer bli så bra. Har även fått mitt schema inför sommaren och jag ska jobba en hel del vilket jag verkligen är glad över. Ska bli så skönt att ha pengar till hösten och jag kommer jobba mycket men ändå ha några veckor ledigt så ja denna sommaren tror jag kommer bli riktigt riktigt bra. Puss.

Kommentarer
Postat av: pineapple resort

Åh! Älskar den chokladen!

2014-05-28 @ 16:27:11
URL: http://www.pineapple-resort.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS