Flower pants

Det är sommar på riktigt när mina blommiga thigts kommer fram
 

Hej på er alla fina! Hoppas ni haft en bra tisdag, själv känner jag mest att jag vill att tiden ska gå. Det har inte hänt speciellt mycket alls idag och tiden har mest bara rullat på och jag blir så rastlös. Det spritter i hela kroppen på mig just nu och jag vill ha planer inplanerade hela tiden och saker att göra! Haha alltså åhh blir galen snart! Önskar jag kunde lägga all den energi på allt plugg jag har men nej det funkar inte.
 
Fick dock bra betyg på mitt historia prov och skrev ett prov(om man nu kan kalla 6 frågor man fått plugga in som prov) i samhällskunskap som gick bra. Så känns bra med en liten push nu innan kemi, matte och fysikprov drar igång. Ja jag går natur och de är mina sämsta ämenen eller iaf kemi och fysik. Haha ja jag har själv ställt mig frågan vad jag gör på denna linje men det finns faktiskt ingen annat jag hellre skulle vilja gå. Det är ju trotts allt bara första året så de kusrer jag ser farm emot kommer senare. Som nästa år då det äntligen blir dags för biologi! Dessutom har jag en fantastisk klass och vänner som jag trivs så bra med.
 
Nu ska mamma dra med mig och handla så jag får nått att göra med alla den energi som finns i min kropp just nu ;) Puss.
 
 

Kommentarer
Postat av: anna

himla snygga!!

2014-05-20 @ 19:50:20
URL: http://byannam.se
Postat av: Veronica

SÅ snygga!

2014-05-20 @ 19:51:35
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS