Morgonsmoothie

Dagen börjar med en blåbärssmoothie en av mina favoritet
 
 Åh så var det fredag så skönt tycker jag, idag blir dagen man kan andas lite innan denna helgen drar igång. Ikväll kommer mormor hit och i morgon väntar jobb innan resten av släkten anländer. Söndag konfirmeras Elin så ni kan ju vänta er kyrkliga bilder i helgen ;) Det ska bli kul men kommer vara fullt upp. Länge sen vi träffades hela släkten såhär så det ser jag fram emot. Mysigt!
 
Om en timma börjar min första och sista lektion idag. Det är faktiskt sista fredagen i skolan vilket känns bra, gillar verkligen när man kan börja säga: idag var sista..... hela tiden. Det är då man vet att skolavslutningen närmar sig. Nu måste jag fixa till mig lite innan jag åker. Puss
 

Kommentarer
Postat av: Veronica

Gott!

2014-05-23 @ 10:23:42
URL: http://wallgrenveronica.blogg.se
Postat av: GoForFit

Mums! :)

2014-05-23 @ 14:23:05
URL: http://goforfit.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS