Nail Polish

 
Nail polish
 
 
Jag och nagelack har aldrig varit en bra combo. Jag älskar egentligen nagellack men jag är världsämst på att måla (ja ni ser ju ovan), hålla det fint och för mig flagnar det på en dag. Kan kanske bero på att jag har för dåliga lack så tänkte prova Essie nästa gång jag köper för många säger att de håller så mycket bättre. Helst skulle jag vilja ha ett nagelack som torkar jättefort för jag har aldrig tålamod att sitta stilla och vänta till det torkat ordentligt och drar det mot saker osv. Ändå gillar jag att måla naglarna och mina favoritlack är helt klart glitter på grund av att det sitter så fast och är nästan omöjligt att få bort vilket passar mig perfekt!haha. Men ah jag önskar jag kunde mer om nagelack och nagelvård för jag har så mjuka och flagnande naglar och jag tycker de är så himla fula. Dessutom bli jag ofta så torr runt omkring men ska prova en olja från Oliva ett tag tänkte jag och se om det hjälper. Men nej jag tycker verkligen det här med naglar är jättesvårt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS