När läraren är sen

... så hinner man blogga;)
Heeej! Kom precis till skolan och min lärare är sen så då hinner jag med att slänga in ett kort inlägg. Idag ska jag ha matteprov och usch nej det känns verkligen inte bra. På lektionerna har det ändå känts bra och jag har fattat men i gårkväll satt jag och allt bara blev fel. Gymnasiet har verkligen kännts så för mig en hel del men jag hoppas jag kommit in lite i pluggteckniken nu så att det kan kännas lite bättre nästa år. Jag vill bara säga neeeej idag, är så himla opepp. Men efter denna skoladag väntar en privatlektion tillsammans Elin för Lotta vilket ska bli jäkligt kul! Tycker jag tappat hoppningen den senaste tiden så det ska bli skönt att hoppa en del idag och få in det i kroppen igen. Vi hörs. Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS