Picknick

 Tror verkligen inte det finns någon person på denna planet som är så klantig som jag. Tog ju med kamerna idag så att jag kunde ta lite kort så tog glatt en del medan vi hade picknick och sen när jag ska titta på dem inser jag att jag glömt sätta in kortet... det sitter kvar hemma i datorn och inte ett enda kort har sparats!! Lagom glad blir man ju men snodde några bilder från Saras snapchat som jag får tacka så jättemycket för!
 
Vi hade jättemysigt idag. Vi gick först till Willys och köpte med oss sallad osv och gick sedan och statte oss vid vattnet på campingen. Sommarvärmen idag har varit helt underbar och man får sommarlovs känslor i hela kroppen vilket är så härligt. Vi invigde sommare med att köpa galss på campingen vilket för många av oss som bor här är ett måste innan det är sommar på riktigt. Så gott! Hade en himla mysig eftermiddag med dessa fina tjejer. Puss.
 
/Som sagt är bilderna tagna av Sara /

Kommentarer
Postat av: Sara

;**

2014-05-17 @ 19:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS