Räkfantaster

 
Kan man nog kalla oss, iaf just nu. Har precis käkat lite räkor igen... sen i påskas har vi ätit räkor inprincip varje vecka i form av vanliga räkor med aioli, räkmackor eller smörgåstårta. Men jag älskar räkor så det är inget jag klagar på egentligen. Men alltså hur mycket kan man äta innan man tröttnar? Massa mer hoppas jag ;)
 
Kvällen spenderas(med blandade åsikte) framför Eurovison. Tycker väl att det kan vara rätt kul men måste det vara så himla länge och så mycket! Man orkar ju inte och jag tröttnar alldeles för snabbt. Men hoppas i vilket fall som helt på Sanna. I morgon åker jag och mamma till Halmstad för att träffa mormor och kolla på boksskogen så troligen kommer jag kunna visa massa fina bilder därifrån imon kväll eller på måndag. Ha en fortsatt fin lördagskväll nu. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS