Regn

 
 
Varenda gång! Jag förstår inte hur vädret bara vet när vi har idrott så himlen öppnar sig. Men idag slog alla rekord för vissa stunder bara rann det om oss som vi hade badad haha. Men ganska kul, ibland är regn riktigt härligt som idag då man har idottskläder(så man inte bryr sig om kläderna blir blöta eller annat värdefullt) och det är lite varmt. Då får det faktiskt gärna regna om det vill. Hur som helst blev vi som dyngsura katter med slickat hår. Härligt och så! ;)
 
Har precis tagit en lång vaaarm dusch för jag blev riktigt kall när jag cyklade hem. Fast jag har en frusen dag idag. Tog på mig långarmad, hoodie och jacka när jag cyklade hemifrån idag. Kan säga att jag blev ganska varm när jag cyklade och insåg att det var sommarvärme ute! Har inte hunnit ställa om mentalt att det faktiskt är sommar nu.
 
Resten av dagen blir det plugg och serier, har inte hunnit kolla de senaste avsnitten av Game of Thrones. Puss.
 
Poserna jag gör ovan har blivit nånslags standar pose för mig den senaste tiden. Så fort nån tar kort gör jag det. Så himla töntigt men jag gillar väl att pluta med läpparna haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS