Sedan igår

Kinamat, kinamat kinamaaaat! Älskar det av hela mitt hjärta, det finns verkligen inget så gott. Mamma köpte hem det i går och jag åt typ 4 portioner, haha så jag trodde jag skulle spricka där ett tag ;)
Vaknade kl 11 i morse hos Linnea så har spenderat förmiddagen där. Igår kväll efter jag varit i stallet blev det spontant att vi cyklade ut till Långanäs(en sjö en liten bit utanför stan) och träffade lite folk. Vi kom dit lite sent men det var skönt att slippa sitta hemma nu när det är "helg". En kvart efter jag cyklat genom hela stan och hem från Linnea i eftermiddags så ringer pappa och undrar om jag ska komma till campingen och fika med dem och det tackar man ju inte nej till så det var bara att sätta sig på cyklen och cykla ner dit. Känns som jag har cyklat fram och tillbaka runt 100 gånger redan denna veckan. Det är inte så kul att ha en bit till stan och också en massa backar. Men lite motion är ju alltid bra...
 
Just nu har jag egentligen en historia uppsatts att skriva men har så ont i magen så tror det blir att ligga kvar här i soffan ett tag tills det går över. Får nog bli lite sent plugg sen. Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS