Tog igen missad sömn

 
Godmorgon!! Kan ni förstå att jag har sovit hela 13h i natt?? Somnade kl6 igår (där av den uteblivna uppdateringen) vaknade vid halv 9 igen gick upp och borstade tänderna kollade mobilen lite och sen somnade jag igen och har sovit tills halv 8 idag. Haha kändes som jag hade nån slags dvala i går men såå skönt var det att vakna idag och vara riktigt pigg. Har varit så himla trött de här två veckorna så tror det var behövligt att få ta igen lite missad sömn.
 
Sitter just nu och äter frukost och utanför är det halvmolning med glimtar av sol. Hoppas på en varm dag idag för jag har plockat fram en klänning idag, stor kontrast till gårdagens stickade tröja men jag tror det kommer bli ganska varmt idag också.
 
Nu ska jag sätta mig och skriva lite inlägg till er för dagen och sen ska jag dra mig till skolan för dagens enda lektion kemi. Har även en kul kväll framför mig så detta kommer bli en bra dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS