Trött tjej

Bjuder på lite fint suddiga webcam bilder hmm...
Hej på er loves! Är ganska trött här borta just nu. De nationella i engelska sög all energi ur mig idag och jag vet inte riktigt om jag är nöjd eller inte. Men tror iaf jag är nöjd med läsförståelsen men however så är det nu över. I morgon väntar muntligt i franska och nästa vecka i engelska sen är det slut med nationella för i år, kämpa! Började dagen med att vakna upp bredvid pojkvännen, bästa sättet att börja dagen på enligt mig så nerverna inför dagen var väldigt små.
 
Efter skolan åkte jag till Linnea det är andra onsdagen i rad nu vi träffas och fikar, en gång är ingen gång men två det är tradition haha. Nädå men denna veckan kommer vi träffas en hel del vilket känns så himla bra. Men vi är väldigt bra på det där med att ta oss tid och träffa varandra. För ja det handlar alltid om att ta sig tid, jag kan bli riktigt irriterad på folk som klagar och säger att de aldrig hinner träffas. Nä men det beror ju på att du prioriterat annat för om du verkligen velat träffa den personen så hade du ju tagit dig den tiden för att göra det. Det är ett val. För de finns inte någon som är upptagen precis alla timmar dygnet runt varje dag. För mig är nog det bland det viktigaste och bästa i vår vänskap, att vi alltid ser till att ha tid med varandra.
 
Ja juste hade ju privatlektion igår och alltså det gick sååå bra! Var ett tag sen jag kände det där flytet i hoppningen och Rasken tycker ibland att det är bättre att hoppa jäättehögt över hindrerna så man säkert slipper slå i hovarna haha. Finns inte ord för hur mycket jag älskar att hoppa och den adrenalinkicken det ger mig. Hur det rusar i kroppen och att man måste vara med på allt som kan hända och hinna parera i rätt stund. Ja jag tror det är det jag gillar mest med hoppning att man aldrig riktigt vet vad som kommer hända. Nä gud vad jag babblade på idag nu måste jag iväg till stallet igen för ännu lite mer hoppning men idag på en vit stor sagohäst. Var ett tag sen han och jag hoppade nu så det ska bli kul! Hoppas kunna piggna till lite också. Vi hörs. Puss
 
 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan strunta i allt annat sålänge jag får träffa dig! Jag älskar dig mitt lilla hjärta. Mer än vad du någonsin kommer kunna förstå <3

2014-05-14 @ 21:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS