Stop it

Är så trött på allt just nu. Vet inte varför men folk irriterar mig och allt jag gör känns väderlöst. Har haft två prov i dag och inget har väl kännts sådär jättebra. Np muntligt i engelska ska vi inte ens prata om. Jag kan så mycket mer. Blir så frustrerad när jag inte kan prestera när det gäller. Önskar man bara kunde stanna tiden lite och bara vara och tänka lite. Slippa stressa och få ångest, fast det ingår väl i tonårslivet anntar jag. Har en riktig dipp nu men för hoppningsvis försvinner den snart och jag är pigga glada Emma igan. Ska till jönköping och shoppa i helgen så det lär ju troligen få mig på bätter humör. Införskaffa lite nya kläder och smycken. Ja vi får se vad det blir. Bonne Nuite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS