Fotball fotball fotball

(Min syster Elin som sätter cupens snyggaste straff)
 
Det har blivit en hel del fotboll under helgen. Men det har varit kul. Vi har bott hos några vänner som bor nere i Helsingborg. Eller snarare har vi lånat deras hus. De åkte bort på lördagen så vi fick lov att låna de resten av helgen. De har ett otroligt fint ganska nybyggt hus så det kändes hur lyxigt som helst att få ha hela det för oss själva. Det har varit så otroligt varmt dessa dagar så i lördags efter fotbollen åkte vi ner till havet och solade och badade i hettan. Men sen kom regent och då drog vi oss till Väla. Jag älskar det stället. Det finns så många butiker och jag gick där och shoppade min plånbok tom. Så just nu eker det i den. Men efter fyra timmar ville resten av familjen åka hem. Jag där emot hade gärna gått några timmar till men ;) Hittade faktiskt en höstjacka redan. Jag har varit ganska säker på vad jag velat ha och så lyckades jag hitta en fin i en lagom prisklass för min plånbok. Den hänger just nu på mitt rum och väntar på kyliga höstdagar.
Under söndagen blev det bara fotboll. Det var slutspel och Elins lag tog sig till final i B-slutspel och slutade tvåa så det var kul. Jag hade en riktigt fin helg men nu väntar en veckas jobb tills nästa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS