The Cardigan

Hej! Hoppas ni haft en bra söndag. Känns väl ganska skönt att veta att man slipper gå upp till skolan super tidigt i morgon? Men tyvärr måste jag masa mig upp vid 7 för jag ska iväg på information till min prao. Jag ska jobba inom kommunen de sista veckorna av sommaren men "kursen" hålls nu. Det känns väl kanske sådär men jag har redan börjat vända på dygnet och det hatar jag. Låg uppe halva natten och kollade The Vampire Diariers (har blivit beroende igen ;) och sen sov jag till sådär 1. Visst jag är tonåring och ska sova länge men det är faktiskt inte speciellt kul att sova bort halva dagen. 
Har i alla fall hunnit med några saker: Jag har varit på långanäs med familjen och käkat räkmacka och glass. Riktigt gott var det! Vi hade tänkt bada också men det blåste alldeles för kallt. Min önskelista är äntligen klar till min födelsedag ;) Kollat på film och så har jag ridit nu på kvällen. Ja det är väl så min dag har sett ut. God natt på er. Puss. 
 
Haft på mig denna tunt stickade marinblå koftan från BikBok idag. Somrig, fin och är min aboluta favorit. Hade den förra året på skolavslutnigen över en helvit klänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS