Vilsen

Jaha mitt första blogginlägg någonsin kommer här. Jag känner mig totalt vilse i bloggens värld bland alla stilmallar och koder. Har försökt lära mig hur man fixar header, menyn och allt sånt men lätt kan man knappast kalla det. Förvånar mig inte om jag drömmer om en massa koder hela natten. Haha jaja man kommer väl in i det så småning om men just nu funkar inget riktigt som det ska.
 
Kanske ska ta och berätta lite om mig själv. Jag heter Emma och är 15 år. Jag är en glad, lite blyg och kaousig tjej. Jag bor i en liten stad i småland som ni troligen aldrig hört talas om. Här bor jag tillsammans med min familj och min katt Messi. På fritiden rider jag för det mesta, umgås med vänner (speciellt min bästa vän) och pluggar. Jag går i 9:an men längtar mer än någonsin till gymnasiet. Drömmer om en större stad och ett större sammanhang. Jag älskar att både ta kort och stå framför kameran. Kläder och mode är ett av mina stora intressen. Så bilder och kläder blir det nog mycket av.  
 
Varför jag har valt att börja blogga är först och främst för att det verkar som en kul hobbie. Man får skriva av sig, vilkte passar mig bra. Men jag vill också dela med mig av saker och få synas och höras mer. Jag vill kunna nå ut till folk längre bort än min lilla hemstad, som jag älskar, men snart hotar med att kväva mig. På min lilla blogg som jag valt döpa till ELESSA kommer jag skriva om min vardag, outfits och annat smått och gott. Det blir även mycket bilder som jag tar med min Canon EOS 600D. Vi får väl se hur det går.
 
Välkommen hit!
 
 
   
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS