F-barn

 
Hej på er. Idag har jag fått mitt första F någonsin. Mitt franska prov gick som befarat åt helvete men att få underkänt gjorde ondare än jag trodde och för ett ögonblick fanns faktiskt tårarna där. Löjligt för många kanske men viktigt för mig. Har aldrig i hela mitt liv blivit underkänd så det kommer nog svida några dagar till, men men någon gång måste ju vara den första.
 
Idag har jag ägnat min eftermiddag åt att plugga kemi. Vi fick ett nytt papper med saker att kunnan till provet tre dagar innan. Jo men tack för den liksom! Så jag pluggar på, men tänkte ge mig ut och gå en sväng nu med favorit podden i öronen och rensa tankarna och andas lite frisk luft. Var ett tag sen jag gjorde det. Förhoppningsvis har ni haft en bra start på veckan. Puss.
 
Ps. Måste bara inflika så att ingen nu skulle missa det men idag är det en vecka till One Direction släpper sitt nya album Midnight Memories!! Taggad eller vad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS