Nelly.com önskelista

 
 
Mamma kom hem och hade köpt pepparkakor så efter luciasångerna satt jag och käkade pepparkakor och satte ihop en liten önskelista på nelly.com. De har startat en tävling där man kan vinna sin egen önskelista så jag satte ihop en och skickade in. Valde dessa grejer ovan, en hel enkel och snygg outfit fick det bli. Chansern att vinna är väl nästan lika med noll men kul att vara med ändå.
 
Nu har jag precis sett klart på veckans avsnittet av Vikings så nu ska jag väl gå och krypa ner i min alltid lika efterlängtade säng. Fredag i morgon och det är lika skönt som alltid. Godnatt mina fina, Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS