Nya favoriter

 
Idag går jag in mina nya skor. Måste nästan alltid göra det innan jag använder dem i skolan så att de blir bekväma och jag får så ofta skoskav av nya skor. Helt kär i dessa så jag valde helt rätt efter allt velande i går i alla fall vilket känns väldigt skönt.
 
Eftersom det inte blev någon sovmorgon i går så sov jag till tio idag, några timmar extra. Sedan cyklade jag ner på stan en sväng och träffade en vän från Nässjö och nu sitter jag och pluggar kemi inför mitt första kemiprov nästa vecka. Lite smått nervös är jag för jag vill verkligen att det går bra. Om nån timma sak jag dra mig mot Linnea och tillbringa resten av eftermiddagen där. Hoppas ni har en bra söndag. Puss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS