Det går bra nu...

Hej hej! Vet inte vad det var för fel på min blogg.se i går. Jag kunde inte publicera ett enda inlägg vilket var lite smått frustrerande men nu har den tack och lov börjat fungera igen. Denna morgonen har inte gått min väg häller. Skulle träffa Olivia 7:45 och 7:43 cyklade jag hemmifrån så jag fick cykla som en galning i motvind med piskande isvindar. Kul start på dagen... och just nu sitter jag på engelskan och självklart har jag glömmt allt hemma. Bra jobbat Emma. 
Men det är äntligen fredag! Det är nog det ända som räddar mig från att inte skrika och slå omkring mig idag. Haha, ja som sagt det är inte min dag. Jag har bara två lektioner i alla fall och sen är det helg.  En helg då jag bara sak slappa och va med min bästa vän. Nu ska jag återgå till engelskan. Hoppas ni får en fin fredag. Puss.  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS