Madame Tussaud

Började dagen med en riktig english breakfast på ett litet mysigt café. Sedan blev det några timmars shopping innan vi tog tunnlebanan till Madame Tussaud. Vi fick stå i 45 min kö innan vi kom in men det var det absolut värt. Det var så häftigt och se alla kända personer. Helt otroligt hur riktiga vissa personer ser ut. Dock fanns det ett par som var ganska misslyckade, Justin Bieber var en besvikelse. Han såg ut som en lite docka och inte allas speciellt lik. Men i det stora hela var det fantstiskt. Dock så skulle självklart min kamera sluta fungera just när vi kom in, hur frustrerande var det inte. Men efter en del fula ord och krånglande fick den äntligen liv och jag kunde ta kort igen. Tack och lov
 
 Det var inte bara vaxdockor utan bland annat även en spökrunda med riktiga männsikor. Pappa och jag var de ända av oss som vågade gå och det var faktiskt riktigt creepy speciellt när de kom fram typ en centimeter från ens ansikte. Det var även en 4D bio vilket innebär att det är känsel också. Stolen skakade, det blåste, skvätte vatten m.m. Riktigt coolt var det. Madame Tussaud var verkligen en upplevelse. Dagen avslutades med lite mer shopping. I morgon väntar London Eye. Puss.
 
 
Jag behöver väl inte säga två gånger att detta var det bästa! Mina boys ;*
 
 
Fick en crush på Prins Harry! Så avundsjuk på pappa har träffat honom...
 
 
Fick äntligen hänga med någon med samma IQ som mig ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS