Solsidan

Söndagkväll och jag borde egentligen sova just nu för att orka ta mig ur sängen i morgon, men efter de 11 timmars sömn jag fick i natt så är jag inte direkt så trött. 
 
Har haft en väldigt chill söndag. Sov som sagt hos Linnea och vi lyxade till med stor pannkaksfrukost vilket var helt underbart gott. Framåt eftermiddan åkte jag hemmåt och har sen dess spenderat timmar framför serier och självklart missade jag inte den nya säsongsstarten av Solsidan. Sån kärlek till det fantastiskt roliga programmet som kommer lätta upp söndagskvällarna framöver. 
 
Om sådär en kvart är det måndag och en helt ny vecka. Men det har trotts allt inte vart någon söndags ångest för min del i dag. Kan väl vara för att det är sista veckan innan lovet och den känns inte så jobbigt direkt. Inga prov heller bara en samhälls inlämning så nu är det bara att köra igenom denna veckan och sen är det 10 dagars ledigt! Så ja håller ut. Godnatt på er mina fina. Puss.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS