Ännu en laddare

 
Kolla vilken fin liten rosa laddare jag köpte mig idag. Men detta är dock min fjärde laddare nu på ett halvår! Blir helt galen på Iphone 5 laddare för de bara går sönder för mig hela tiden men när jag var inne och köpte denna så berättade de för mig att dessa laddare går sönder jämt och ständigt för alla för att det är så himla ömtåliga och känsliga. Dock undrar jag hur sant det är för min första laddare som följde med höll i mer än ett år medans de jag haft nu gått sönder på nån månad. Tror det hela beror på att de jag köpt inte varit "orginal" laddare. Men nu ska jag prova den här sorten vilket jag inte gjort innan och hoppas verkligen att den kan ta och hålla nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS