Babylips

 
Äntligen!! Jag har väntat på detta läppbalsam av Maybelline ända sen jag fick veta att det skulle komma till Sverige och nu fler veckor efter det släppts i övriga landet har det nu kommit hit. Det typiska med att bo i en lite stad... Men nu har jag i alla fall varit inne och köp mig ett Pink Punch. Jag var inte sen med att slita upp förpackningen ochprova det. Jag måste säga att jag redan nu märker skillnad jämfört med andra läppbalsam. Många har en tendens att efteråt bara försvinna och man känner att man bara behöver mer direkt för att behålla de här mjuka och smidiga läpparna. Nu är det 4h sen jag använde mitt och jag har fortfarande kvar känslan av mjuka läppar och det sägs att det ska hålla upp till 8h. Jag tycker även det är skillnad när man applicerar det. Det är inte sådär "klabbigt" och "klistrigt" utan känns lite mer torrt nästa som läppstift förutom att det inte kladdar av sig lätt. Det är ju inte heller nån nackdel att det luktar gott och ger en hint av färg på läpparna. Ska prova detta en vecka nu och se om jag märker nån skillnad och om det är värt att köpa fler. Men jag tror verkligen detta är en nu sensation av läppbalsam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS