Filmtips

 
Denna lördagskväll spenderades framör en film i sängen. Har länge velat se just denna filmen The lucky one för jag har hört från många håll att den ska vara bra och jag säger bara att den gjorde mig verkligen inte besviken. SÅ bra verkligen och jag drogs med i den totalt, både grät och log om vartannat. Ja den lyckades verkligen få med mig så tänkte kika in och tipsa er om den speciellt alla er som är precis som jag en sucker for love och älskar en hjätskärande kärlekshistora. Nicholas Sparks som är författren till även denna kärlekshistoria(också: Dear John, Last Song mlr) har verkligen lyckats igen. Finns ingen författare som skriver så bra kärleksromaner som han. Zac Efron spelar även väldigt bra i denna film och man fastande för hans karaktär. Stort tips!
 
Om:
Efter tre tjänstgöringar i Irak åker en marinsoldat till Louisiana för att leta rätt på den okända kvinnan som han tror var hans lyckoamulett under kriget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS