Having fun..

NDpjie on Make A Gif, Animated Gifs
 
Hej babes! Min historia uppstatts resulterade i det här idag... haha jag hur det hände kan man ju undra men allt annat blir så mycket roligare när man måste plugga. Nä men fick faktiskt lite flow idag och är nästan klar nu.
 
Idag har jag varit nere på stan en sväng med familjen och shoppat och ätit på Sunrice, det har varit en riktig familjehelg och idag kommer Elin hem från Rumänien med så ikväll blir det grillat, haha ja min familj och mat går hand i hand kan man väl säga vi tänker alltid på mat. Men liksom vad skulle livet vara utan mat?
 
Mina dagar just nu är väl inte särskillt intressanta så har inte så mycket att skriva om. Men jag tänkte faktiskt ge mig ut och springa en sväng i kväll. Ja ni hörde rätt, nä men jag måste verkligen börja nu om jag ska kunna springa nått i sommar för jag är nästan helt säker på att min kondition ligger på ca 0 just nu... och jag vill verkligen orka springa ner till sjön och bada i sommar efter jag jobbat hela dagen. Jag och Elin brukar göra det på sommrarna och jag tror faktiskt inte det finns något skönare. Det jobbiga är bara att komma igång och jag är inte en person med speciellt bra tålamod så vill helst ha reslultat direkt men när det kommer till träning finns det ju verkligen inga genvägar. Så bäst att börja och nu har jag skrivit att jag ska börja här med så; time for me to step up!
 
Puss.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS