Vår blir sommar



Så känns det idag som att våren håller på att bli sommar. Det är lite varmare i luften och allt känns lite grönare. Så härligt jag vill ha sol, bad och glass nu! Så håller tummarna för att det är rätt känsla. 
 
Sitter just nu och väntar på att mamma ska sluta. Passade på att knäppa av bilden ovan för det såg så himla grönt och fint ut. Har precis varit inne på Lindex och köpt nya vita underkläder nu till sommaren. Det är ju nu man börjar vilja ha vitt, vitt, vitt! Finaste färgen till solkysst hy så nu är det bara den där bruna hyn som saknas då... 
 
Valde sämsta dagen att ta på mig en stor stickad tröja så klart. Var så frusen i morse och sen blev det varmt vilket inte ingick i min planering så nu är jag jäkligt varm! Menmen hällre värme än kyla alla dar i veckan. 
 
Nu kommer mamma snart så ska jag åka hem och äta för jag hungrar ihjäl! Vi hörs lite senare idag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS