Everything is done

Hela himlen är sådär trist grå och regnet faller med jämna mellanrum. Men jag är på bra humör ändå. För jag har tagit tag i allt jag skulle fixa nu innan hösten börjar. Mitt sommar jobb är slut. Jag var på en sista utvärdering i går och snart kommer mitt konto att bli riktigt glad. Just nu har jag koll på allt och redo att gå in i höstens intensivitet med mycket plugg, ridning och allt annat som månaderna framöver har att erbjuda. Igår fick jag även brev från gymnasiet och det bara slog mig där och då att: Shit jag ska börja gymnasiet nästa vecka. Det är ju helt sjukt. Har nog inte riktigt fattat det förens nu. Detta sommarlovet har bara svischat förbi. Tiden går så himla fort och ibland får jag känslan av att jag inte riktigt hänger med. Men man kan ju inte stoppa tiden så det är bara att hinna med så gott man kan.
Ikväll ska jag hjälpa till att ta bilder på en cykelfest som mamma och pappa är med och arrangerar i år. Gästerna blir indelade i olika lag och sedan cyklar de runt till olika stationer, lekerlekar och dricker ;) Kan nog bli en intressant kväll med ganska roliga bilder. Sen kommer Linnea hit och vi ska käka pizza och snacka skit. Ett helt vanligt sleep over helt enkelt. Puss.
 
(fler bilder av outfiten kommer i morgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS