Massa jordgubbar

 
Äntligen har jordgubbarna verkligen kommit! Det bästa jag vet och hur gott är det inte att bara sätta sig och trycka i sig en hel stor skål. Love it!
 
Av någon anlednig hamnade jag själv i soffan framför fotbollskväll... har ätit så mycket jordgubbar att det nästan blev för mycket precis som det ska vara. Efter helgen var jag inte jättesugen på att gå till skolan idag, kom verkligen in i ledighets mood. Men dagarna är inte så värst ansträngande just nu det är mest betyg, korta lektioner och prat som gäller. Idrotten idag bestod av glass, bad och sol vilket passade mig perfekt, fler sådana idrottslektioner tack! 
 
Fotbollskväll är precis slut och jag ska krypa ner i min efterlängtade säng, så himla trött är jag. Godnatt på er. Puss.

Kommentarer
Postat av: GoForFit

Mums! :)

2014-06-10 @ 10:45:28
URL: http://goforfit.se
Postat av: Elsa

Kan inte du göra en boyfriend tag video?

2014-06-10 @ 16:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS