23/7 - Emma

 
Jordgubbar kan man få nog av dem? Nej jag tror inte det. Har ingen aning om hur många liter jag har ätit denna sommaren men det är ofantliga mängder. Bästa frukosten i världen helt klart. Just nu sitter jag vid datorn och redigerar bilder. Eller jag bloggar på en dator och redigerar bilder på en annan. Den nya datorn kan jag inte redigera bilder i det program jag vill än. Men den är i alla fall sjukt mycket bättre än den gamla. Så småning om ska jag väl kunna göra allt på den. 
Solen skiner fortfarande ute men det verkar bli väderomslag så det är bäst att vara ute och njuta så mycket som möjligt. Har suttit i skuggan och läst min bok i nån timma innan. Har börjat på andra delen av Mons Kallentoft. Älskar sättet han skriver och sjukt bra böcker är det.
Tydligen har jag namnsdag idag också vilket jag inte hade en aning om. Så jag blev lite förvånad när först farmor ringde och sa grattis. Haha trodde hon skämtade först för jag var nästan helt säker på att jag inte fyllde år ;) Brukar aldrig komma ihåg sånt med namnsdagar och är det någon som kommer ihåg så är det just farmor och mormor. Åh de är för söta. Men ha en bra tisdag och glöm nu inte att säga grattis till alla Emmor ;) Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS