Idag...

/ Har haft på mig min nya topp från BikBok idag /
 
Hej på er! Hoppas ni haft en bra dag.
Jag har vart i Nässjö hos farmor och farfar. Ätit mat och fikat tårta. Riktigt gott och det var kul att se dem igen. Det var ett tag sen nu. Kl. 4 tog jag bussen hem och träffade Linnea. Jag ska ju iväg morgon och hon ska också snart iväg igen så vi var hemma hos henne och myste i några timmar. Sen var det att säga hejdå vilket har blivit alldeles för många gånger nu den senaste tiden. Usch det är verkligen inte kul. Jag gick hela vägen hem och det tog en timma för jag fick så himla mycket skoskav. Gå vänliga skor är väl kanske inte något jag brukar prioritera riktigt så jag fick gå barfota sista biten. Wohow, vad jag var sådär lagom glad när jag kom hem.
Nu sak jag sätta mig och läsa och bara slappa för det tycker ja att jag är värd efter min helvetes promenad hem.
 
Imorgon ska jag rida på morgonen och sen åker jag mot Halmstad! Ska bli himla gött. Puss.

Kommentarer
Postat av: Bestie

Älskar dig hjärtat

2013-07-04 @ 23:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS