Week.END


Sommaren är i gång för fullt i Göteborg. Det bara kryllade av människor och speciellt nu när det är EM och Gotia Cup samtidigt. Var man än vände sig såg man Sverige fans och fotbollslag från alla möjliga länder (inte för att jag klagar. Snygga fotbollskillar är inget jag stör mig på precis;) ) Det hände även väldigt mycket runtomkring allt vilket var väldigt kul.
 
Vi har bott på ett litet mysigt hotell vid Scandinavium som heter Onyxen. Vi bor nästan alltid där när vi är i Göteborg och jag rekommenderar det verkligen. I lördags gick vi runt i Göteborg bara och gjorde inte så mycket innan kvällen och EM matchen. Idag däremot har det shoppats så mycket att det har värkt i fötterna och benen och sjukt mycket handlat blev det. Jag har shoppat som en galning. Köpt allt från skor till jeans och så mycket annat. Lovar att ni ska få se allt så småningom. Nu sitter jag hemma i min säng igen och är så sjukt trött. Bäst att jag går och lägger mig nu innan jag somnar med datorn i knät. God natt. Puss.
 
En massa gratis Cola bjöds det på överallt vilket jag älskade!
Alla flaggor från Gotia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS