17/6

Introduktions kursen i morse inför sommarjobbet var väl kanske inte den roligaste jag vart på precis. Allmänt seg men vi fick gå en timma tidigare så jag drog ner på stan och kikade runt lite innan jag åkte hem. Hittade min snygga väska så det vart lyckat ;)

Bakade nyss ryttarkakor tills ikväll. De blev väl kanske inte de finaste men goda var det i alla fall. Det är sista ridningen innan sommaren. Lite sorgligt. Jag ska byta grupp till hösten men jag trivs så bra i denna så det känns lite tråkigt.
Just nu sitter jag på altanen och äter kycklingsallad. Hade tänkt ge mig ut och springa om ett tag. Måste komma igång och springa igen nu när det är sommar annars kommer jag nog rulla till skolan i höst ;) Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS