Np i kemi check!

Sista nationella provet i kemi är äntligen avklarat. En sån lättnad! Kemi är inte riktigt mitt ämne men det gick ändå hyffsat. Men det är de värsta med att gå i 9:an. Hela våren handlar bara om prov och plugg. Alla får lite smått panik och vill prestera så bra som möjligt. Det är jobbigt men jag har klarat mig bra hitills.
 
Idag när jag kom hem har jag bara slappat. Solen skiner och jag läser midvinterblod. En deckare som utspelar sig mitt i den kallaste vintern. Känner att det inte riktigt passar in kanske;) Nu hade jag tänkt gå och packa. I mon drar jag till Romme och åker skidor. Ska bli hur skönt som helst och sol har de lovat varje dag. Slänger in ett inlägg om det i kväll efter jag vart i stallet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS