Happy Sunday

Tog mig en välförtjänt sovmorgon idag till tolv. Tror jag kommer behöva de extra timmarna till denna vecka då jag har en känsla av att jag inte kommer kunna sova speciellt mycket. Det är på onsdag jag och Linnea drar till Stockholm för att se one direction! Är det sjukt eller vad. Blir i extas bara jag tänker på det nu så ni kan ju tänka er hur jag kommer va på onsdag. Blir liveuppdatering under dagen så länge nätet inte blir överbelastat när alla vill va ute vilket det blev på Justins konsert men vi håller tummarna.
Just nu njuter jag av solen och denna sköna söndag. Ingen söndags ångest här inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS