Slapp dag

Idag slappar ja bara. Sov riktigt länge vilket var behövligt. Har städat mitt rum lite och fixat en väldigt vacker One Direction vägg. Helt sjukt hur mycket av min tid som jag tänker och ägnar åt dem. Fantastiskt. Går runt med känslan av att vara kär. Haha ja det är väl det jag är.
Idag stog det i tidningen att sommarvärmen är påväg på riktigt. Hur härligt låter inte det?! Det är bara min rosa bikini som saknas sen är jag redo för sol och bad varje dag ;) Den bästa tiden på året enligt mig. Har väl inte så mycket mer att skriva. Ville bara göra en snabb uppdatering. Då vet ni vad jag har för mig. Hoppas ni har en bra lördag. Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS