Stars can't shine whitout darkness

 
Det blir mörkt ute så tidigt nu och jag tycker det har blivit extra påtagligt denna veckan. Det har nästan varit mörkt när jag har cyklat från skolan vissa dagar och instagram och bloggare lägger upp bilder från solsemestrar och varma sommardagar. Så som det brukar bli när det mörknar runt om kring oss, då vill vi gärna värma själen med sommarbilder. Själv tycker jag för ovanlighetens skull att det är ganska mysigt med mörkret. Man blir lite tröttare än vanligt men man kan komma hem och tända brasan och levande ljus. Riktigt hög mysfaktor tycker jag.
 
I skolan händer inte speciellt mycket intressant just nu. Jag är lite småförkyld fortfarande och i morse knäckte jag till nacken och fick nackspärr på vänstersida för andra gången på kort tid. Det brukar hända lite då och då men jag känner mig lite som en robbot när jag måste vrida hela kroppen för att titta åt vänster. Men nu till det bättre.
Igår kväll köpte jag biljetter till Hunger Games, Catching Fire nästa vecka! Har varit så taggad på den filmen sen jag såg den första förra året så jag har höga förväntningar. Så det ska bli skit kul.
 
Nu ska jag strax äta hasselbacks potatis, kött och bearnaisesås my favorite! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS