Picknicklunch

 
 Hej på er alla fina! Har haft en väldigt bra dag iaf från lunch och frammåt. Började dagen med skriftligt engelska np som gick sisådär, blev lite stressad och vet inte riktigt om jag fick till nått bra. Men samhällskunskapen var inställd så jag, Elin, Felicia och Olivia gick till Willy's över lunchen och köpte saker så vi kunde göra pastasallad och så gick vi hem till Elin och satte oss på hennes gräsmatta i solen och åt. Mys på hög nivå och ja ni ser ju själva hur gott det blev! Så underbart hur nära jag har kommit dessa tjejer detta året fast jag innan gymnasiet inte hade trott det. Vi har verkligen sjukt kul tillsammans.
Detta blir nog den sista direkta uppdateringen ni får av mig tills på torsadag eftersom det är ryttarspelen hela dagen imorgon och i kväll ska jag träffa Heino och sen sova där hade jag tänkt. Men vi hörs på torsdag helt enkelt och för er som bor här hoppas jag verkligen ni kommer till sjöängen imon ikväll och kollar! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Copyright elessa.blogg.se
Emma Karlsson
Prenumerera via RSS